dimecres, 3 de desembre del 2008

COMPÀS D'ESPERA

Aquest és el meu estat actual!!! Tic, tac, tic,tac....Esperant el proper dimart, quant tinc data amb el traumatoleg, per a vore l'abast de la lesió al genoll. Compàs d'espera en altres aspectes de la vida, també. I en espera, ja que aquest blog, per aquestes dates fà el seu primer aniversari. Un aniversari al que ha arrivat, gracies a tu. Ja que si haguera vist que les entrades sols eren meves, l'haguera deixat, però el vore, que hi ha gent que entreu, augmentant el nombre de visites. I gent qui deixeu els comentaris, me motiva per a seguir possant les tonteries que pense i coses que veig a les curses.Molt m'han canviat les coses en un any. He conegut a gent extraordinaria: tant els del foro de carreres de muntanya, (impossible nombrar-lo's a tots) però tots: bona gent, gentils, humils,....i que m'han ensenyat una montonada de coses, i el que em queda per adependre d'ells. Com no agraïr al "descobridor" d'aquest blog, Adrián, per ser el primer que em va afexir al seu blog, i així donar-ho a coneixer. Com he conegut gent que el llig i m'ha preguntat per coses que pose al blog, i la veritat, no deixa de sorprendrem. He trobat a una xicona, que m'ha tornat les ganes de saboretjar la vida, les curses, a gaudir de cada cosa que faig...li dec molt. Gracies Patry ;))
A tots els que deixeu els comentaris, com als que sols entreu i mireu les xorrades que posse. O les fotos que penje. Gracies i que dure un altre any!!!!

3 comentaris:

Miguel ha dit...

Pues yo me se de uno que descubrió mi blog ....;)....sorprende y motiva cuando uno ve el primer comentario...

Saludos Caracol!!....enhorabuena por el cumple-blog.....y quisiera añadir que es un autentico privilegio conocer a gente tan maja como tú a traves de nuestra afición y nuestros "pequeños pedacitos" que dejamos en los blogs...

ANIMO!!! ...que pase rapido el parón!!!

Taluego Palomero

The Dark Knight ha dit...

Hola!,bueno,gracias por el detalle,pero no creo que hiciera nada especial,en verdad
Efrén al que le mandarás saludos de mi parte si le vés,fué el 1º en ponerte,yo solo cliqué en un enlace a tu nombre en una entrada que puso de una rodada que hizo con los del club,entre ellos un tal Caracol y entré a ver quién era....y resultaste ser tú ;).
Hacia pocas horas que nos habíamos visto en la Sansil de Alqueríes,y bueno,aunque no nos conocieramos "socialmente" antes, siempre había un chico que en las carreras que coincidíamos me saludaba y hablábamos un poco...y ese también eras tú ;).Luego entraste al foro y ya te conocimos todos muchos mejor.

Pasad una buena noche o en caso de ya haberse celebrado la cena,entonces deseos de que la hayáis pasado todos muy bien.Siento no haber estado presente,ni siquiera me había planteado si quería o no ir.

Y nada,que pronto puedas estar corriendo de nuevo y al nivel que estabas alcanzando ;).

Saludos y perdón por el ladrillo,otro más.

Diego Rovira ha dit...

Gracias Miguel por el comentario, así que yo te "descubrí" el tuyo? jeje. La verdad és una pasada, además de conocer a gente como vosotros, porder disfrutar de estos momentos en los blogs y conocernos un poco más. Espero que después de este finde semana, no haya cambiado la forma de ver a "algunos foreros"? ;)) jejeje
Otro Ladrillo de Adrián....y todos los que quieras poner. Sino fuera por vuestros comentarios, que sentido tendria escribir en el blog?
Y a ver si nos vemos en alguna carrerita que ya hace un montón que no nos vemos.....
Gracias a todos :)))