dimecres, 10 de setembre del 2008

SENSE VACANCES

A vore si m'en recorde d'actualitzar.
A la fí, res de vacances. Bueno, sí, un dia. Juas,juas.
Un estiu atípic. On cap propòsit, és va poder realitzar. (Ni; Carrós de Foc, Cavalls de vent, ni visita a Tor (lleida), ni pujada a Sort, ni.......vale tio que me farás plorar.
No s'ha pogut fer res d'açò, ja que me passat l'estiu "on the road", jeje, si com el Rolling Stones. Però ells van en un jet i jo anava en un camió mig.....
Però, vaig trobar un huequet per a fer alguna carrereta d'estiu.
Dos nocturnes; la de Sant Mateu, bona organització i millor ambient el que se va viure. . Crec que tots recordareu la marxa, ja que en ella, se va poder vore el far de Finisterre (o el meu frontal, para risa de alguno de los presentes) I la nocturna forera. En la que vam pujar al Castell de Montornés, a un ritme endiablat. I és que tirant Berto i Angel, la velocitat està garantida. Després un agradable sopar, al restaurant del castell, on teniem una taula previament reservada per Ritxi.
El 16 d'agost, la visita a Paüls per a realitzar la cursa de Sant Roc. L'any passat ja me va encantar i enguany, no podia faltar a aquesta cursa. I aixó que a la nit anterior estava en Morella, i sense dormir. I al dia següent a traballar. Quines locures!!! Aixó perque encara som jovens, juas,juas.
El dia 27 d'agost, vaig anar a Serra d'Engarcerán. La carrera millor del que m'esperava. Després de tants dies sense entrenar. I es que ja ho diuen: el millor entrenament és un bon descans. O no era així?
5 de setembre- Volta a peu a Puçol. Li tenia ganes a la cursa. A més es curteta i tot el recorregut amb sombra. Però quina humitat que hi habia,......quina calor vam passar....a la fí 18'17'. 9 segons meny que l'any passat. Però me quede amb les bones sensacions. Encara que reconec que me vaig passar un poc al primer km. Quant puja penjar la foto, ho compendrà més d'un.
El Diumenge tocava Figueroles. La Cursa Ibérica.
Me va eixir una bona cursa, però encara se me nota que me falta fons. Als darrers kms. m'ofegava. Però encara així, estic content amb el resultat. 1:27
Doncs açò han sigut unes pinzellades del meu atípic estiu. Atípic, perque me l'he passat treballant, encompter de disfrutar-lo. Però bé, l'any que ve serà.
A vore si done més continuitat al blog, que el meu temps s'ha tornat car i escas. ;)

4 comentaris:

Miguel ha dit...

Tranquilo Caracol!!!....el año que viene compensas con este.....Carros de Foc....Cavalls de Vent.....bonitos objetivos....

Por supuesto.... Enhorabuena!!! por tu marca en Figueroles....un gran resultado ...

Nos vemos

Takuma Ggroc ha dit...

Bueno, a vore si te poses les piles, que les vacances ya se han acabat!!!!
Anim, a vore si ens veiem pronte

David Rodriguez Roures ha dit...

Hola Diego,no tengo muy claro que este sea tu nombre,es que soy muy despistado y medio se me ha olvidado,me alegro de charlar contigo,a ver si nos vemos en mas carreras,aunque con lo montañero que tu eres lo dudo mucho,un saludo.

Diego Rovira ha dit...

Si David, tienes buena memoria ;)
Tambien me alegro de haber hablado aunque fuese un rato contigo. Seguro que nos veremos en más carreras.