dilluns, 6 d’octubre del 2008

TINC SOOOON!!!!!!

Després d'estar tota la nit, de bolo a Sant Joan de Moró. Acabavem replegant a les 7.15. Me dirigueix a La Vall, a fer la VIII Fons de la Tardor. Una proba que l'any passat ja tenia ganes de fer-la però no vaig poder. :( A més l'any passat era un poc més atractiva ja que se tenia que pujar Pipa. Per als participants de la Copa d'Espanya.
Entre a la pista d'atletisme a les 8, i sentats en un banc aguantant l'aire gelat: Roberto, Efrén, Pepe i Kike. (que matiners, pense) Quant vaig a pel dorsal veig que no estic a la llista :( però m'ho solventen de seguida :) i córrec amb el dorsal 315.
La sortida la faig amb Roberto que accedis a "agafar unes cuantes possicions, més avançades". Comence tranquil, molt tranquil. Ja que sé, que la proba és dura. I moltes forçes no és que jo en tinga. Una volteta pel riu, on faig un comentari amb Patri, (sino me trobe bé, tinc pensat correr amb ella) Sino me deixa enrere, clar!! :S
La primera pujada pareix mai arrivar dalt de tot. Se fa molt llarga. Però, com és el terreny al que millor m'adapte. La faig tota trotant. Tota fins la senda. El tram final que és el més dur. On pujavem en filera india i "ofegant-mo's". Dalt de tot me diuen, que la muntanya que hi ha a la dreta amb una antena la tenim que pujar.
A la baixada...."perill" quina baixada, més canyera. Després m'entere que, a la volta al terme; se puja i se baixa per ahí mateix. :)) Ja tinc ganes de fer-la també.
La segona pujada és més curta, però també intensa. No tant però també és dura. Després una baixada que pareix no acabar mai. Allí me passa Segarra i m'indica el que ens queda. Una pujadeta fins una font on hi ha avituallament, respires un poquet, (no rés) i cap a dalt una pujada que te fa l'impresió que sempre estas al mateix lloc. Molta "S". Ahí me note ja un poc cansat.
Després a la baixada, practicament per pista, se me fa eterna. El cap el tenia fresquet, però les cames cada volta me responien menys. Al tram del barranc comencen els calambres, i les pujades de "genelos". Sols pense en arrivar quant antes, i en dormir. Quina son que tinc!!!

Quant aplega a meta: 2:11:00 Allí, Ezequiel m'informa que Patry va la segona. :)
Després una dutxeta; una cerveseta i un poc de picoteo del que ens habien preparat. Amb un posterior cafenet al Refugi de l'Alfondeguilla.

Ah, si a les 5 de la vesprada, a zzzzzzzzzzzz........

2 comentaris:

Takuma Ggroc ha dit...

No esta gens malament, pa anar sense dormir... total, me vas traure 1h20.. jajaja
Saludos

Diego Rovira ha dit...

No està malament, per a no dormir, lo altre :( no m'ho digues home, que es menys prear-te la teva cursa. I també te va eixir molt bé. ;)