dimecres, 16 de juliol del 2008

DE VACANCES !!!!!!

Com son vacances i no tinc molt de temps per a passar-me pel pc, i actualitzar.........i com, a més de corredors populars també tenim vida, més enllà de les curses........joer quin embolic, no sé ni jo el que estic dient,,,,serà la calor que fà?....serà....serà.
Bé, vos deixe en dos cançonetes, fins que tinga temps per a actualitzar, i contar com va l'estiu, els entrenes, les eixidetes (diurnes i nocturnes)jeje......val, també les curses que se puguen fer aquest estiu.
Per cert, la darrera la Marxa al Bartolo. Molt bon temps i millor classificació. Rebaixant 30 min. la marca de l'any passat. La qual era facil de rebaixar, ja que vaig arribar tard. Juas,juas.
Els meus vots per a la cançò de l'estiu:
11 punts, per a una cançò que ja te alguns mesos. Es de LA CASA AZUL. I si ens haguera representat a Eurovisió haguerem guanyat, com a l'Eurocopa!!!

I amb 12 punts, per a un altra cançonete, guapa, guapa. No se possa a cap xiringuito de platja, ni al garito de moda, encara que hi ha un a Benicàssim que pot ser la possen.....

Ni Bisbal, ni regeaton, ni les tonteries dels darrers any, en guanys se porta THE TING TINGS.
Espere les vostres votacions i si no voleu votar,..........i que me dieu del balls, una pasada.
Per cert als dos grups els podrem vore al FIB d'enguany. Una llastima que siga tan cara l'entrada. Per a un any que no vaig.......:(((((((