dissabte, 2 de febrer del 2008

I VOLTA A PEU A BENIMAMET

Demà sobre les 10:29 del matí està prevista la meva entrada al velòdrom Lluís Puig de Valencia. Velòdrom que albergarà el campionat del món de pista coberta, el proper mes de març.
L'entrada que se suposa emotiva, la faré ja que participaré en la I Volta a peu a Benimamet, puntuable en el III circuït de carreres de la ciutat de Valencia. Al mes de decembre ja vaig participar en la volta a Benimaclet, amb 7.525 metres de distància i on vaig invertir un temps de 29:01 rebaixant el temps de l'edició anterior en 4:14. A més l'edició de decembre la vaig realitzar quinze dies avans de la Marató Espadà. I la volta a peu a Benimamet la faré quinze dies avans de la Marató de Valencia.
Espere poder acavar la de Valencia amb les mateixes sensacions, totes possitives, que la se Segorbe. De la que més baix hi ha un article.

2 comentaris:

The Dark Knight ha dit...

Be,i qué has fet al final? si has entrat a les 10:29?? anda queeeeeeee.Guapeta la volteta heh!Una pena no trabarse.Nosaltres més darrere estaríem....sobre les 10:36.Qué guapo lo de les casualitats eixes de voltes a peu abanç de marató...a mi també m´agraden eixes coses...segur que será preludi de gran éxit a Valencia.Sort!.

The Dark Knight ha dit...

Per cert, si dius que no et van eixir entrades per al meeting,jo et puc passar 2..que vaig sobrat jajajaj.Només serém 3 els que anirém de L´Alcora. Si et interesa meu dius,et puc fer un bon preu jajajaja.