dimarts, 17 de febrer del 2009

PER A QUÉ ESTÀN LES MUTUES?

Avuí després de 7 correus electrónics i "un sin fín de llamadas". Per fí he rebut contestació de la mútua. Encara que no sé el que ha segut pitjor, el rebre la denegació a la RNM o la manera en que ho han fet.
Adjunte la carta que avuí he rebut, on me pregunten si jo he tingut cap accident. Eh?
Home, si per accident opines que: anava corren per la muntanya m'he doblegat el turmell, en la mateixa acció m'he luxat el genoll trencant-me els lligaments i producte de la caiguda m'he trencat la cadera, que quant rodava muntanya a baix se m'ha desconjuntat la columna, i els braços han tingut que arreplegar-me'ls a 15 metres d'on jo estava, i que el cap se me va obrir però com portava el buf la ferida no va ser mortal.........pues no, no he tingut cap accident.
Ara com ells me descriues després: "Se entiende por accidente la lesión corporal que deriva de una causa violenta, súbita y ajena a la intencionalidad del asegurado, sobrevenida por el hecho u ocasión de ejercicio de la actividad deportiva y que le produzca invalidez temporal, permanente o muerte, sin patología ni alteración previa".
Doncs.......sí mira, estava corren pel monte i de manera súbita, en una baixada me vaig fer mal, sense cap intencionalitat (faltaria menys que jo me vulguera fer mal), quant practicava un esport, del qual estic federat i per conseqüencia assegurat, i m'ha produït una invalides esportiva temporal que dura ja més de dos mesos, i no m'he mort (que jo sepa, pot ser per açò no l'aproven.....). Tinc trenta i tantos, porte tota la vida practicant esport des d'els 8 anys quant els meus pares me van apuntar a fer natació al Club Natació Castalia. Als 12 vaig començar a practicar el futbol fins fa dos anys que vaig començar a correr. No he tingut mai les molesties com les que ara estic tenint.
Al segón paràgraf mencionen que tinc, segons ells "Tendinitis" (ojala, si fos així ja estaria corren). Que al volant del dr. Trauma me diagnostica "Subluxació patelar" (el dr. Traume no ho ha plasmat en cap lloc. No sé d'on s'ho han tret). Per un altre costat "síndrome patelar" (aixó sí que va diagnosticar el dr. trauma la primera vegada). I després diuen que jo he dit: "tras volver a consulta el día 20.....mostró dolencias no relacionadas con la patologia principalmente diagnosticada". Qui ha dit aixó? Diego Rovira, NO.

Parlem clar: si el que no volem és pagar una RMN ja que val molts diners i se pot arruinar la mútua, que no la pagen. Però que no se inventen excuses ni tergiversen la realitat per a no pagar la RMN, que va denanar el metge que està tractat-me, per a saber exactament quina patología és la que tinc.

Així que seguis igual. Ara a esperar a l'altre trauma. Com no hi ha mutua ni asseguradora pel mig, espere que se solvente més prompte.

7 comentaris:

sendallarga ha dit...

Sense comentaris, Que..........................

Fernando ha dit...

No entiendo por qué no la aceptan y por qué han tardado tanto en darte esa respuesta. Que personajes! En fin Diego... Sin comentarios.

Vicente ha dit...

Aparte de seguir por otro lado, yo enviaría una carta a la FEMECV explicando el tema, seguro que a ellos no les hace ninguna gracia que nos traten así.

Animo y a ver si la cosa va mejorando.

Un abrazo

BUSCAMURS ha dit...

Estic amb Pratchet. Envia a la Federació còpia de tota la paperassa i presenta una queixa.
Que &%$·@#€~€¬#~€¬#€~!!!!

Una abraçada.

Diego Rovira ha dit...

Pues sí sense comentaris.
Estic redactant un correu,tant per a la federació com per al pu..o MGD (ja que no l'aproven me despaxaré amb ells dient-lis les coses pel seu nom. No aclariré rés però almenys me sentiré millor)
No sé per que no se por obrir la carta, ara ho mire.
Per a que pugueu vore-la.
Un abraç a tots.

Miguel ha dit...

Cuando estoy hablando con los amiguetes de temas relacionados con la sanidad y su vinculación a objetivos economicos.....me caliento....
Una mutua busca antes que nada un resultado economico positivo y si es mayor......mejor.....de ahi su interes en tratar de quitarte de enmedio.....una RSM menos y....el Sr.Responsable de esta decisión, se cuelga la medallita de "mira lo que le he ahorrado a la empresa".....cuando en temas de salud no se deberia jugar al racaneo.....NUNCA.
Para algo has pagado durante años tu couta.....DIEGO!!!....trata de hacer valer tus derechos, reclama ante la federación....y no decaigas en el intento.
Por otro lado, intenta buscar un diagnostico alternativo.....lo primero es tu rodilla y no debes esperar a que alguien de la Fed o de la Mutua se ilumine.....

Perdona por el rollo y sobre todo

ANIMO!!!...UN FUERTE ABRAZO!!

Zarpazzo ha dit...

Algunos como buscamurs ponen simbolos raros yo no....

QUE HIJOS DE LA GRAN PUTA!!!
QUE FORMA DE TRATARTE!!
QUE CARTA ESCRIBIA YO A LA FEDERACION, A LA MUTUA Y A QUIEN CORRESPONDA!!
ASI ES COMO ESTAMOS CUBIERTOS?? POR ESO PAGAMOS A LA FEDERACION??
QUE CABRONES!!!

Animo Dieguito, yo desde mi retiro espiritual obligado y cada dia peor sobrellevado te mando todos los animos posibles compañero!!!